Toegangsprijzen

Jeugd t/m 16 jaar: € 1,50
17 jaar en ouder: € 2,50

Abonnementen: voor nieuwe leden na 1 december 2018
In gevolge het besluit van de Algemene Ledenvergadering d.d. 30 november 2018.

Gezinskaart: € 15,00

Persoonsgebondenkaart: € 7,50

Donateur: € 2,50

Abonnementen: voor bestaande leden vóór 1 december 2018
Gezinskaart: € 10,00

Persoonsgebondenkaart: € 5,00

Donateur: € 2,50

Aan de kassa
Gezinskaart: € 17,50 (inclusief € 2,50 inschrijfgeld)
(man en/of vrouw en kinderen tot 18 jaar)

Persoonsgebondenkaart: € 10,00 (inclusief € 2,50 inschrijfgeld)

Lid worden van IJsclub “Bergum”?
U kunt via deze en onderstaande link zelf een lidmaatschapsformulier downloaden en invullen. Of vraag via het e-mailformulier of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. om een inschrijfformulier en we sturen u per mail een lidmaatschapsformulier toe. Nieuwe leden kunnen alleen per automatische incasso betalen. Bij aanmelding betaalt u de eerste keer zelf door het verschuldigde bedrag over te maken naar ons IBAN nummer of (als de ijsbaan open is) contant of met pin aan de kassa. Voor het daaropvolgende seizoen betaalt u automatisch via incasso.

Lidmaatschapsformulier IJsclub Bergum downloaden

Opzeggen van het lidmaatschap
Eveneens via het e-mailformulier of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. kunt u uw lidmaatschap van IJsclub “Bergum” beëindigen. U kunt ook schriftelijk bedanken door uw opzegging te sturen naar de secretaris p/a: Klompmakkersstrjitte 52, 9251 EJ Burgum.

Adreswijziging graag doorgeven
Als u verhuisd bent, stellen wij het zeer op prijs als u daarvan de ijsclub in kennis stelt. Dit bevordert de juiste bezorging van uw lidmaatschapskaart. Deze en ook andere wijzigingen van uw lidmaatschap kunt u via het e-mailformulier of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. doorgeven.