ABN AMRO vergeet nieuwe incassocontract te activeren.

Tot onze grote frustratie en ergernis werd de contributie voor het komende seizoen gisteren niet afgeschreven. Vorige week spraken we nog de hoop uit, dat alles goed zou komen na het vele gedoe dat de penningmeester en de ledenadministrateur al hadden gehad om een nieuw incassocontract af te sluiten. In de loop van de afgelopen week sloeg de twijfel toe bij het checken van de bankzaken. Wat bleek, de ABN AMRO was vergeten om het nieuwe incassocontract in te laten gaan. Onze batch werd dan ook afgekeurd, omdat die niet voldeed aan het oude contract en een nieuw contract was nog niet geverifieerd. Opnieuw veel telefonisch contact met de bank, waarbij onze teleurstelling en boosheid duidelijk werd gemaakt. Een afspraak gemaakt voor vrijdag 7 oktober, telefonische ondersteuning bij het indienen van de nieuwe batch. Penningmeester aan de lijn met de bank, een hotline met de ledenadministrateur via de app. Eerste vraag van de bankmedewerker was of dit ook op een andere dag kon! De zoveelste scheve schaats van de bank, we zullen u onze krachttermen besparen. Toen waren ze eindelijk wakker en kon het plotseling wel. De nieuwe batch ingediend en die is inmiddels in behandeling. Maandag 10 oktober gaan we er vanuit, dat dan eindelijk de contributie afgeschreven wordt van uw rekening. Vooralsnog hebben we daar géén vertrouwen in, maar wel hernieuwde hoop. De bank begeeft zich op ons gladde ijs, de eindstreep is in zicht?

2 responses to “ABN AMRO vergeet nieuwe incassocontract te activeren.”

  1. Loek Punt

    Beste Johannes, ook ik heb bij deze bank heel wat frustraties liggen. We zijn als kleine zakelijke bankiers niet meer interessant lijkt het……toch maar meer omzet draaien in miljoenen…….of een ander maatje zoeken voor bankzaken. Loek Punt

  2. H.

    Gelukkig niet onze bank.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.